BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Wednesday, 26 August 2015

Lempeng dengan sambal kerang

Assalamualaikum... mlm ni beli burger je.. tp nth en.husband x kenyang kot request lempeng pulak... heheh.. mst ada yg kata lempeng pn nak bg tau org   hehhe.. ni peberet kami tau...

Sy mula2 kawen asik buat x jadi jek.. klu jadi pun x cun la.. x  garing la.. dan mcm2 kerenah la... heheh.. tp MIL sy pny lempeng mmg terbaik..heheh..
Sbelum g keje klu MIL wt lempeng huis sggp msk opis lmbt sikit semata2 nk menyantap lempeng itu...

Kisah lempeng ini.. sy siap belajar dgn kwn sy nak buat lempeng..kdg2 mcm teruk sgt je bunyinya.. tp x ksh la... mmg sy akui..sy x dpt buat lempeng tu btl2 yg nak diingini.. hehehe.. smlt mnjamu selera semua

13 comments:

  1. makanan masa hujan ni la paling sedap ni. jani ada gandum cicah gula pun jadi. Layannnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg pn... sedapnya,, tambah lak ade air kopi,, yummy2..

      Delete
  2. woww sedapnye.. time2 tgh malam macam ni memang perut lapar Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe,, ini kerana nk mengisi perut cek abg... nsb baik dia request lempeng je... hehehehhe

      Delete
  3. sedap lempeng ni, dulu-dulu mak buat suka cicah ngan gula, tp sekarang suka cecah ngan sambal bilis fuhh sedap tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la.. dulu2 dgn gula. tp sekarang bkn sambal je.. klu msk lemak ke.. asam pedas ke.. semua saya balon cicah.. hehehe

      Delete
  4. Sedapnya la.. Dah lama tak buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat2,,,, skali2 buat bende ringkas tp sedap

      Delete
  5. lempenglah sedap...lapar pulak tgk pic ni memalam kikiki

    ReplyDelete
  6. Hi Aina. TQ for sharing info2 best..btw can i get yr email?

    ReplyDelete
  7. sedapnya lempeng ngan sambal kerang- favourite :)

    ReplyDelete

NUFFNANG