BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Thursday, 11 June 2015

SHAKLEE: Advance Joint Health Tablet



assalamualaikum.. AJHT adlh product pertama dlm shaklee ni yg sy gunakan..alhamdulillah.. selepas mnggunakan selama 2 minggu sy telah nmpk hasil nya yg mmbransangkan.. bg ahli keluarga yg mngetahui penderitaan sy sepanjang tempoh berpntang anak ke 2 br2 ni.. inilah supliment yg sy ambil.. setelah seminggu mngamalkann AJHT sy boleh berjalan mnggunakan tongkat berbanding sebelum itu hanya terlantar di atas katil. mnggu ke2 setelah mngmbil AJHT sy sudah boleh berjlan mnggunakan tongkat.. dan alhmmdulillah setelah sebulan  sy boleh berjalan tanpa mnggunkan tongkat walaupun terasa sakit n sengal... tp itu adalah perkara yg sy harapkan setelah sy "lumpuh" hampir 2 minggu.. syukur alhmdulillh.. n selepas sebulan lbh sy semakin beransur sihat dan bertenaga.. walau pn jalan msh x cantik bak kata org alligment lari tp sy masih cuba utk berlatih berjalan .. namun sukar n terasa sakit berjlan dan langsung tidak boleh mngereng.. syukur sgt apabila sy combine kan AJHT + ostemetrik + urut tradisional alhmdulillah sy kembali sihat seperti biasa.. rsau sgt x boleh berjlan sedangkan dah x-ray xde apa2 retak.. apabila mndengar nasihat doktor spy jgn lasak2.. jgn bergerak sgt.. jgn paksa sgt berjalan.. jgn terlalu lama ddk.. jgn x gerak lgsg.. mcm2... sbb dok kata " jika awak x jaga btl2.. risiko awak nak lumpuh ada" ohhh takutnya... thanks to Azwa yg memperkenalakn shaklee kepada sy walau on sy dh tau wujudnya product sbb kurang yuakin sblm tu.. pabila dah mnggunakan sendiri product shaklee ni sy yakin ia dapat membantu meringankan kesakitan yg kita alami...sy bukan niat utk berniaga.. jika berniaga sy dh amek untuk byk dgn u all.. tp sbb apa yg saya lalui y xnak anda lalui.. bl kt sakit kt akan rs down sgt.. n dlm ms yg sama kt mnyusahkan org.. kesian melihat anak2.. nk dukung pn x larat.. leh tgk ank dr jauh je,,, nak ddk bawah lg la x boleh.. ddh la kat kerusi.. kerusi lak nak kene lapik bantal or tilam.. cukup la sy rs hr tu.. smoga sy akn sihat sntiasa spy sy dpt mnggembirakan org2 yg tersayang,...

No comments:

Post a comment

NUFFNANG